Klantenservice
Vakantie

Servicebericht

Door de recente overgang naar een nieuw abonnementensysteem zijn er helaas lange wachttijden, zowel in telefonie als behandeling van e-mails. We doen echter ons best om u zo snel mogelijk te helpen. Om wachttijden te vermijden kan u ons best bellen tussen 14u en 17u of ons contacteren via chat. Onze excuses voor het ongemak.

Ga je op reis? Maak dan gebruik van onze vakantieservice. Geef minimum 3 dagen vóór je vertrek je keuze online door.

Vakantie doorgeven ›

Veelgestelde vragen

+
Welke opties heb ik als ik op vakantie ga?

Afhankelijk van je abonnementsformule kan je gebruik maken van de vakantieservice.

Super
Slim
Snel
Digitaal
Weekend

Super = van maandag t.e.m. zaterdag de papieren krant + elke dag alles digitaal

Stuur je papieren krant door naar je vakantieadres
Ben je op vakantie in België dan kan je de krant laten doorsturen op je vakantieadres. Deze service is gratis. Je ontvangt dan de plaatselijke editie.

Stuur je papieren krant door naar een vriend of familie
Doe een vriend of je familie een groot plezier en laat je krant tijdens je vakantie op een ander adres bezorgen. Jij blijft het nieuws digitaal lezen op vakantie. Deze service is gratis.

Onderbreek de levering van je papieren krant en lees digitaal op vakantie
Hierdoor vermijd je een overvolle brievenbus en kan je je vertrouwde nieuws verder lezen op vakantie. Je abonnement loopt dan gewoon door.

Onderbreek de levering van je papieren krant en stop je digitale toegang
Je abonnement wordt volledig onderbroken en de einddatum van je abonnement schuift met de volledige onderbrekingsperiode op.

Slim = elke dag alles digitaal + de papieren krant op zaterdag

Onderbreek de levering van je papieren zaterdagkrant en lees digitaal op vakantie
Hierdoor vermijd je een overvolle brievenbus en kan je je vertrouwde nieuws verder lezen op vakantie. Je abonnement loopt dan gewoon door.

Weekend = de papieren krant op zaterdag + maandag

Onderbreek de levering van je papieren krant
Je abonnement wordt volledig onderbroken en de einddatum van je abonnement schuift met de volledige onderbrekingsperiode op.

Snel = toegang tot alle plusartikels op de website

Een snel abonnement kan geen gebruik maken van de vakantieservice. Neem contact op met onze klantendienst voor meer informatie.

Digitaal = elke dag alles digitaal en toegang tot alle plusartikels

Een digitaal abonnement kan geen gebruik maken van de vakantieservice. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wanneer moet ik mijn onderbreking doorgeven?

Als je voor minimum 2 dagen op vakantie gaat kan je gebruikmaken van de vakantieservice. Je dient je vakantieperiode minstens 3 dagen op voorhand door te geven via onze servicepagina. Geef je je onderbreking door via e-mail, dan dien je dit een week op voorhand door te geven.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Vanaf hoeveel dagen kan ik gebruik maken van de vakantieservice?

Je kan vanaf 2 dagen afwezigheid hiervan gebruikmaken.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik een tijdelijke onderbreking nog aanpassen?

Je kan tot 3 dagen vóór je vertrek je vakantieonderbreking aanpassen via onze servicepagina.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Andere diensten

Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home