Klantenservice
Mijn abonnement

Servicebericht

Beste abonnee, wij zijn onlangs over gegaan naar een nieuw abonnementensysteem. Hierdoor werd jouw abonnementsnummer gewijzigd. Via de knop hieronder kan je jouw nieuwe abonnementsnummer meteen raadplegen.

Servicebericht

Door de recente overgang naar een nieuw abonnementensysteem zijn er helaas lange wachttijden, zowel in telefonie als behandeling van e-mails. We doen echter ons best om u zo snel mogelijk te helpen. Om wachttijden te vermijden kan u ons best bellen tussen 14u en 17u of ons contacteren via chat. Onze excuses voor het ongemak.

Bekijk hier de informatie over je abonnement(en), raadpleeg je adresgegevens, je abonnementsnummer of de start en/of einddatum van je abonnement.

Abonnementsgegevens raadplegen ›

Veelgestelde vragen

+
Wat is mijn abonnementsformule?

Je kan jouw abonnementsformule raadplegen via de servicepagina onder ‘Mijn Abonnement’. We bieden meerdere abonnementsformules aan:

  • Super: van maandag t.e.m. zaterdag de papieren krant + elke dag alles digitaal
  • Slim: elke dag alles digitaal + de papieren krant op zaterdag
  • Snel: toegang tot alle plusartikels op de website en in de nieuwsapp
  • Digitaal: toegang tot de digitale krant en tot alle plusartikels op de website
  • Weekend: de papieren krant op zaterdag + maandag

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik mijn editie wisselen?

Het is niet mogelijk om de papieren editie van je krant te wijzigen, op elke postcode leveren wij één vastgestelde editie. Digitaal zijn alle edities beschikbaar. Zo geniet je op papier het regio nieuws van waar je woont en kan je digitaal de regio volgen waar je een speciale band mee hebt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kan ik een naamswijziging doorgeven?

Je kan een naamswijziging aan ons doorgeven via chat. In het geval van een contractueel abonnement (met een toestel) is het niet mogelijk om de naam te wijzigen. Na afloop van de contractuele duur van het abonnement kan de naam uiteraard wel aangepast worden.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik betaal via domiciliëring. Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Bezorg ons je nieuwe rekeningnummer via chat, dan passen wij dit zo snel mogelijk aan.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik betaal mijn abonnement via overschrijving maar heb geen betaalvoorstel ontvangen?

Je ontvangt 30 dagen voor de einddatum van je abonnement een betaalvoorstel. Heb je deze niet ontvangen, geef dit aan ons door via chat. Wij zorgen er dan voor dat je deze alsnog ontvangt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Andere diensten

Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home