Klantenservice
Adreswijziging

Servicebericht

Beste abonnee
Op zaterdag 15 augustus is er geen bedeling van de weekendkrant omwille van de wettelijke feestdag.
Deze weekendkrant zal dus op vrijdag 14 in plaats van op zaterdag 15 augustus in uw brievenbus zitten. Hou er wel rekening mee dat de krant mogelijks later bezorgd wordt dan u gewend bent. Mocht u vrijdag in de late voormiddag de krant nog niet hebben ontvangen, laat ons dan hier iets weten.

Hebt u een winkelabonnement en haalt u de krant altijd zelf bij uw vertrouwde dagbladhandelaar?
De weekendkrant zal u dan uitzonderlijk op vrijdag 14 augustus kunnen afhalen.

Ben je verhuisd of ga je binnenkort verhuizen? Geef zo snel mogelijk je nieuwe adresgegevens door. Dit is zowel belangrijk voor de bezorging van je krant als voor de betaling van je abonnement.

Geef een adreswijziging door ›

Veelgestelde vragen

+
Ik ben verhuisd. Blijf ik mijn huidige editie ontvangen?

Ben je verhuisd binnen dezelfde regio? Dan blijf je in de meeste gevallen dezelfde editie ontvangen. Ben je verhuisd naar een andere regio? Dan ontvang je de editie van de regio waarin je bent gaan wonen. Digitaal zijn wel alle edities beschikbaar.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Mijn abonnement wordt betaald door iemand anders. Kan ik het facturatieadres wijzigen?

Ja, dat is mogelijk. Je kan zowel het bezorgadres als het facturatieadres wijzigen via de servicepagina onder ‘Adreswijziging’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik mijn (facturatie)adres wijzigen naar een buitenlands adres?

Je kan het facturatieadres wijzigen naar een buitenlands adres. Het bezorgingsadres (het adres waar de krant toekomt) kan enkel een Belgisch adres zijn. Je kan een wijziging doorgeven via de servicepagina onder ‘Adreswijziging’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik verhuis naar het buitenland. Kan ik mijn papieren krant blijven ontvangen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij bezorgen de papieren krant enkel in België. Je kan wel een digitaal abonnement nemen, zo blijf je Gazet van Antwerpen lezen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik geef een adreswijziging door. Wat gebeurt er met mijn krant?

Wanneer je een adreswijziging doorgeeft, dan passen wij dit zo snel mogelijk voor je aan. Wij brengen de bezorger van je krant op de hoogte zodat je krant vanaf de ingangsdatum van de adreswijziging op het juiste adres wordt geleverd. Hou rekening met een verwerkingstijd van +/- 3 werkdagen. Op je nieuwe adres ontvang je de editie van de krant die voor die postcode geldig is.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Contacteer klantenservice

Via chat

Bel

Stuur een bericht

Bericht Chat Telefoon

Chat met ons

verzenden

Andere diensten

Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home