Klantenservice
Adreswijziging

Servicebericht

Door de recente overgang naar een nieuw abonnementensysteem zijn er helaas lange wachttijden, zowel in telefonie als behandeling van e-mails. We doen echter ons best om u zo snel mogelijk te helpen. Om wachttijden te vermijden kan u ons best bellen tussen 14u en 17u of ons contacteren via chat. Onze excuses voor het ongemak.

Ben je verhuisd of ga je binnenkort verhuizen? Geef zo snel mogelijk je nieuwe adresgegevens door. Dit is zowel belangrijk voor de bezorging van je krant als voor de betaling van je abonnement.

Geef een adreswijziging door ›

Veelgestelde vragen

+
Ik geef een adreswijziging door. Wat gebeurt er met mijn krant?

Wanneer je een adreswijziging doorgeeft, dan passen wij dit zo snel mogelijk voor je aan. Wij brengen de bezorger van je krant op de hoogte zodat je krant vanaf de ingangsdatum van de adreswijziging op het juiste adres wordt geleverd. Hou rekening met een verwerkingstijd van +/- 3 werkdagen. Op je nieuwe adres ontvang je de editie van de krant die voor die postcode geldig is.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik ben verhuisd. Blijf ik mijn huidige editie ontvangen?

Ben je verhuisd binnen dezelfde regio? Dan blijf je in de meeste gevallen dezelfde editie ontvangen. Ben je verhuisd naar een andere regio? Dan ontvang je de editie van de regio waarin je bent gaan wonen. Digitaal zijn wel alle edities beschikbaar.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Mijn abonnement wordt betaald door iemand anders. Kan ik het facturatieadres wijzigen?

Ja, dat is mogelijk. Je kan zowel het bezorgadres als het facturatieadres wijzigen via de servicepagina onder ‘Adreswijziging’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik mijn (facturatie)adres wijzigen naar een buitenlands adres?

Je kan het facturatieadres wijzigen naar een buitenlands adres. Het bezorgingsadres (het adres waar de krant toekomt) kan enkel een Belgisch adres zijn. Je kan een wijziging doorgeven via de servicepagina onder ‘Adreswijziging’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik verhuis naar het buitenland. Kan ik mijn papieren krant blijven ontvangen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij bezorgen de papieren krant enkel in België. Je kan wel een digitaal abonnement nemen, zo blijf je Gazet van Antwerpen lezen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Andere diensten

Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home