FAQ - Digitale Krant

  • Ik wil een abonnement

  • 1. Wat zijn de voordelen van een abonnement?
  • 2. Een 6-daags- of weekendabonnement?
  • 3. Hoe word ik abonnee?
  • 4. Kan ik iemand een abonnement cadeau doen?
  • Digitaal

  • 5. Ik wil een digitaal abonnement
  • 6. Wie kan Gazet van Antwerpen downloaden?
  • 7. Hoe krijg ik de digitale krant op het scherm van mijn pc of tablet?
  • 7.1 Over de app
  • 8. Ik voldoe aan één van de voorwaarden voor het downloaden van de digitale krant (zie vraag 12), maar krijg geen toegang tot Gazet van Antwerpen op mijn iPad of mijn Android tablet.
  • 8.1 Over de digitale activatie
  • 9. Ik heb geen abonnement op Gazet van Antwerpen. Kan ik de krant toch lezen in de krantenapp?
  • 10. Mijn weekabonnement via iTunes hernieuwt automatisch. Hoe kan ik dit stopzetten?
  • 11. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben om in te loggen in de krantenapp, voor het lezen van een GVA+ artikel of het abonneeplatform van Gazet van Antwerpen?
  • 12. Ik heb een e-mail aangevraagd om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen, maar ik heb deze niet ontvangen. Hoe kan ik mijn wachtwoord nu opnieuw instellen?
  • 13. Ik geef via 'Wachtwoord vergeten' mijn e-mailadres op, maar ik krijg de melding 'Ongeldig e-mailadres'.
  • 14. Ik krijg steeds de melding "Je hebt een ongeldig e-mailadres of wachtwoord ingevuld"
  • 15. Waarom moet ik ingelogd of aangemeld zijn als abonnee?
  • 16. Moet ik verbonden zijn met het internet om de krant op mijn iPad of Android-tablet te lezen?
  • 17. Het downloaden duurt erg lang. Wat kan er mis zijn?
  • 18. Na het downloaden staat de krantenapp niet op mijn iPad. Waar vind ik de app terug op mijn tablet?
  • 19. Ik heb de krant de voorbije dagen gedownload. Kan ik deze nog raadplegen?
  • 20. Ik ben gisteren vergeten de krant te downloaden. Kan ik deze nog downloaden?
  • 21. Zijn de bijlagen bij de krant ook beschikbaar?
  • 22. Waar vind ik de bijlagen en extra’s zoals e-books en e-strips bij de digitale krant terug?
  • 23. Hoe kan ik de krant lezen? In portret- of landschapsmodus?
  • 24. Kan ik mijn publicaties automatisch laten downloaden?
  • 25. Welke meldingen verstuurt de app?
  • Betaling van mijn abonnement

  • 26. Hoe kan ik mijn abonnement betalen?
  • 27. Kan er een factuur opgemaakt worden voor de betaling van mijn abonnement?
  • 28. Hoe weet ik of alles in orde is met de betaling van mijn abonnement?
  • Edities

  • 29. Welke edities bestaan er bij Gazet van Antwerpen?
  • 30. Kan ik een editie kiezen?
  • 31. Welke editie kan ik krijgen aan de kust?
  • Service

  • 32. Hoe laat ontvang ik mijn krant?
  • 33. Vanaf hoe laat kan ik de krant digitaal lezen?
  • 34. Wat als ik mijn krant niet heb ontvangen?
  • 35. Wat als mijn krant onvolledig of beschadigd is?
  • 36. Kan ik een krant nabestellen?
  • 37. Hoelang loopt mijn abonnement nog?
  • 38. Ik wil mijn abonnement verlengen
  • 39. Waar vind ik mijn klantnummer terug?
  • 40. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben om in te loggen in de krantenapp, voor het lezen van een GVA+ artikel of het abonneeplatform van Gazet van Antwerpen
  • 41. Hoe geef ik een verhuis door?
  • 42. Kan ik mijn papieren krant tijdelijk onderbreken of laten nasturen naar mijn vakantieadres?
  • 43. Ik wil mijn gegevens of voorkeuren aanpassen. Hoe kan ik dit doen?
  • 44. Hoe komt het dat ik nieuwsbrieven ontvang van Gazet van Antwerpen?
  • 45. Waar kan ik als abonnee terecht met de vragen waarop ik hierboven geen antwoord gevonden heb.
Sluiten