Woestijnvis en Marianne in gesprek

Print
Marianne Dupon, winnares van de tweede reeks van De Mol, duikt al op in een advertentie. Mogelijk is dat in strijd met het contract dat de avonturierster bij productiehuis Woestijnvis heeft ondertekend.
BR>'Marianne Dupon, Mollenvangster, kiest voor Mobistar', luidt het in een paginagrote advertentie voor het telefoonbedrijf. Maar was het niet zo dat alle Mol-kandidaten een contract hebben met Woestijnvis dat zoiets verbiedt? Het productiehuis vindt de advertentie niet alles, maar wil Marianne niet publiekelijk afvallen. "We gaan over die reclamecampagne een intern gesprek voeren met haar."
De mollenvangster zelf is zich van geen kwaad bewust. "Ik vond het een leuke campagne die bovendien in de context van 'de mol' past", zegt ze. "En bovendien vond ik het leuk dat ik vooraf gegaan ben door mensen als Jan Hoet en Marcel Vanthilt. Of het wel mag volgens het contract dat ik heb gesloten met Woestijnvis? Tot nu toe heb ik helemaal niks van hen gehoord. En nee, ik wil mijn status als mollenvangster niet ten gelde maken. De Mol is een spel en het is leuk geweest, maar ik heb geen zin om op te draven als model in om het even welke campagne. Maar in dit geval was het toch al zo dat ik met Mobistar belde. Anders zou ik me ook hypocriet gevoeld hebben."

Nu in het nieuws