VIIe Werk klopt Humo moeiteloos

Print
Het eenmalige tijdschrift van Rob Van Oudenhoven, Het VIIe Werk, heeft moeiteloos het verkoopcijfer van het weekblad Humo geklopt. Het VIIe Werk ging 273.448 keer over de toonbank. Humo 250.697 keer. Bovendien mocht Humo ook nog 40.000 abonnees meetellen.
BR>Het zal hoofdredacteur Guy Mortier, die Vanoudenhoven had uitgedaagd tot deze opdracht, overigens worst wezen. Humo kreeg dankzij de stunt ook een flinke impuls en bovendien was Het Zevende Werk eveneens een uitgave van Humo-uitgever Mediaxis. Die strijkt dus samen met productiehuis 'Woestijnvis' de winst op van deze stunt. Af en toe leek de uitzending van gisteren overigens wel een promotiespotje voor Humo.
Mortier moet vandaag tussen 12.00 en 13.00 uur als tegenprestatie presenteren op Radio Donna. Die uitzending is niet alleen te volgen op de radio, maar ook op TV1.
Nu in het nieuws