Monster voert campagne met opvallende slagzin

Print
"Mathilde we hebben logopediste dringend een nodig in Italië." Deze slagzin prijkt nog tot en met 14 november op een aanplakbord langs de A12 in Wilrijk. En neen, het is niet de bedoeling om jonkvrouw Mathilde te beledigen. Het gaat hier om een publiciteitscampagne van Monster.be om de doelgroep bewust te maken van het bestaan en de mogelijkheden van zijn carrièrenetwerk. Monster.be is een wereldwijd netwerk, dat vele uiteenlopende diensten aanbiedt. Dit netwerk vormt een schakel tussen de werkgever en de toekomstige werknemer.
BR>Enerzijds kunnen werkgevers op de website, http://www.monster.be, vacatures plaatsen, advertenties of cv's van werzoekenden doorzoeken. Anderzijds kan je als werkzoekende on line je eigen cv ontwerpen en opslaan. Het is ook mogelijk een globaal profiel van jezelf op te maken en dan krijg je nadien passende banen thuis, per e-mail, aangeboden. Nog tot en met 14 november loopt de campagne in de 38 grootste steden van België. In totaal werd er op 650 aanplakborden van 20 meter een affiche aangebracht. De slogan komt voor in beide talen, Frans en Nederlands. Monster.be bedacht ook nog andere slogans met betrekking tot bekende Belgen. Zo worden Jean-Luc Dehaene, Joyce De Troch en Elio Di Rupo bij naam genoemd op de affiches.

.

Nu in het nieuws