Aldi lanceert eigen TV-magazine "TV-compact/Télé-compact"

Print
De supermarktketen Aldi lanceert op woensdag 23 november een nieuw wekelijks TV-magazine dat elke week vanaf woensdag in de Aldiwinkels te koop zal zijn.
Dat kondigde de Duitse keten dinsdag aan. Daarmee is Aldi de eerste distributeur in België die een eigen TV-blad lanceert.

Het nieuwe magazine wordt in twee taalversies aangeboden, "TV-compact" voor de Vlaamse winkels en "Télé-compact" voor de winkels in het Franstalige landsgedeelte. Het wordt geprint op een pocketformaat, telt 84 bladzijden en combineert "overzichtelijke TV-programma's met achtergrondinfo, tips, leuke weetjes over televisieland en extra veel puzzels en spelletjes", luidt het bij Aldi.

Met het blad wil Aldi een aanvulling geven op de bestaande tv-bladen om zo een nieuw publiek aan te spreken. TV-compact/Télé-pocket, dat gemaakt wordt door Sqills, een afdeling van Sanoma Magazines Belgium, belooft goedkoper te zijn dan de vergelijkbare titels, maar de exacte prijs werd nog niet bekendgemaakt.
MEEST RECENT