Hondenmandje vat vuur

Print
Een brandende hondenmand heeft veel rookschade veroorzaakt in een woning in de Vredestraat in Turnhout. De bewoner van de Vredestraat 107 was net bij een buurman een ladder gaan lenen, toen een voorbijganger kwam vertellen dat er rook uit een raam kwam.
De brandweer werd verwittigd om 17.15 uur en was snel ter plaatse. De mand die naast de stoof stond en vuur had gevat, was al gedoofd. Maar het hele huis hing vol rook. De muren zagen zwart van het roet. De hond bleef ongedeerd.
Nu in het nieuws