Belgacom verkoopt Digital Age Design aan LB Icon

Print
Belgacom verkoopt dochterbedrijf Digital Age Design (DAD) aan het Nederlands-Zweedse technologiebedrijf LB Icon. Belgacom heeft een meerderheidsaandeel van 85% in DAD, een leverancier van professionele internetdiensten. De transactie verloopt via een betaling in cash en een uitwisseling van aandelen.
"Met 63 personeelsleden en een jaarlijkse omzet van meer dan 7,2 miljoen euro is DAD het voornaamste digitalmarketing- en technologiebedrijf in België", luidt het bij Belgacom. Belgacom zelf wil zich concentreren op zijn kernactiviteiten. "Daarom werd beslist DAD te verkopen aan een bedrijf dat zich toespitst op digitale marketing en technologie".

LB Icon is een internationale full service provider op het gebied van digitale marketing en technologie. Het bedrijf biedt werk aan meer dan 700 mensen en heeft vestigingen in enkele grote Europese en Amerikaanse steden (Amsterdam, Londen, New York, Washington DC, Brussel, etc...). De aandelen van LB Icon worden verhandeld op Euronext Amsterdam en OMX Stockholm.

.

Nu in het nieuws