Man sterft aan CO-vergiftiging in Mechelen

Een 81-jarige man is in zijn woning aan de Liersesteenweg in Mechelen aan een CO-vergiftiging overleden.

Belga

Ook de echtgenote van de man, eveneens 81 jaar oud, werd door de gassen bevangen. Zij werd naar een ziekenhuis gebracht voor een zuurstofbehandeling.

Volgens de Mechelse politie was een defecte mazoutketel de oorzaak van het vrijkomen van de giftige gassen. Een medisch team probeerde de man nog te reanimeren, maar die hulp kwam te laat.

Nu in het nieuws