Pfaffs domineren kijkcijfers

Print
VTM doet een goede zaak in de kijkcijfer-hitparade. Tussen 17 en 23u haalde de commerciële omroep de jongste week een marktaandeel van 29,3%, tegenover 26,8% voor TV1. Vooral de nieuwe docusoap De Pfaffs scoorde. De capriolen van de familie Pfaff waren goed voor 960.
000 kijkers, met 49% ? bijna één kijker op de twee ? het grootste marktaandeel van de hele week en goed voor een tweede plaats in de officiële kijkcijferlijst. Het Mooiste Moment (798.000 kijkers) van Luc Appermont, met Betty in de hoofdrol, haalde het van De Nationale Test (691.000 kijkers). Jambers, 10 jaar later (768.000 kijkers) volgt na de soap Familie op de vijfde plaats in een toptwintig waarin VTM twaalf programma's heeft. Helemaal bovenaan in die hitparade blijft de VRT-serie Flikken staan. De Gentse politiemannen haalden 1.030.000 kijkers of 43% marktaandeel.

.

Nu in het nieuws