Proximus wil SMS-gebruik verhogen

Het telecombedrijf Proximus is zondag gestart met de interactieve reclamecampagne "Volg je gevoel". Bedoeling is het gebruik van SMS -Short Message Service- bij iedereen in te burgeren. Iedere gebruiker kan een SMS naar keuze sturen naar het nummer 2244 (2010 voor de Franstalige deelnemers). De "leukste" berichten worden elke dag, vanaf 10 december, op grote reclameborden geafficheerd in Antwerpen, Luik, Charleroi, Brussel en Gent.

BELGA

BR>

"Het is de bedoeling het SMS-gebruik bij iedereen te introduceren", aldus Guy Pereboom, communicatiemanager bij Proximus. "Ons team zal elke dag de leukste en meest verrassende SMS'jes selecteren en het SMS'je via een interactief systeem op reclamepanelen laten verschijnen in vijf grote Belgische steden".

Het verstuurde bericht mag maximaal honderd karakters tellen, exclusief de naam van de zender. Elke winnaar zal per SMS worden verwittigd vooraleer het bericht op een reclamepaneel verschijnt. Bovendien zal elke winnaar 300 gratis SMS'jes kunnen versturen.

Nu in het nieuws