VAR draagt activiteiten internet over aan AdLINK

Print
De Vlaamse Audiovisuele Regie (VAR) heeft een samenwerkingsakkoord afgesloten met AdLINK Internet Media nv voor de advertentiewerving op het internet. Hierdoor worden de websites en e-zines van de VAR overgedragen aan AdLINK. Het gaat onder meer om de sites van de VUM (De Standaard, Het Nieuwsblad en Het Volk), Telenet en Clickx. AdLINK verstevigt hiermee zijn positie als leidende internetregie in België. De VAR gaat zich opnieuw meer concentreren op de reclame en sponsoring van de VRT.
BR>
AdLINK reageert tevreden op die gang van zaken. «De websites van de VAR zijn uitermate complementair aan de andere kwaliteitssites in ons Belgisch netwerk. Ze zullen bijgevolg eveneens kunnen genieten van een krachtige vertegenwoordiging, niet alleen in België, maar ook via onze buitenlandse zusterbedrijven,» zegt Erwin Van de Mosselaer, managing director van AdLINK.

AdLINK verkoopt als sinds 1996 online reclame. Het hoofdkantoor van AdLINK holding is gevestigd in het Duitse Montabaur. Het bedrijf is via onafhankelijke filialen vertegenwoordigd in elf Europese landen. Het Belgische filiaal verzorgt onder meer de advertentiewerving voor de websites van Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen, VT4, Wanadoo, De Markt en Kinepolis.

.

Nu in het nieuws