© Shutterstock
Hugo Boss breidt merk uit met nieuwe jeanslijn
Het Duitse merk Hugo Boss voegt met Boss Blue een nieuw merk toe aan het imperium. Dat is vooral gericht op jonge mannen en vrouwen. Het nieuwe label zal vier keer per jaar een nieuwe jeanscollectie op de markt brengen.
Als onderdeel van de merkvernieuwing die Boss vorig jaar opstartte, lanceert het label nu ook een lijn met denim in de hoofdrol. De eerste collectie wordt in de zomer van 2024 in de winkels verwacht. Klanten zullen stuks van Boss Blue kunnen herkennen aan de ingewerkte merknaam in het blauw. De designs, gaande van spijkerbroeken en truien tot tops en accessoires, moeten een streetlook krijgen. Hugo Blue zal vier collecties per jaar creëren en wordt gelanceerd met een marketingcampagne en een winkelconcept. De producten zullen in februari 2024 in geselecteerde shops liggen.
“In lijn met de andere weg die ons merk neemt, breiden we ons assortiment vrijetijdskleding continu uit”, zegt Daniel Grieder, CEO van Hugo Boss. “Voortbouwend op de succesvolle vernieuwing van Hugo, was het voor ons een natuurlijke stap voorwaarts om een tweede lijn onder diezelfde noemer te lanceren. Met de nieuwe lijn spreken we de jongere generatie consumenten aan en realiseren we het volledige potentieel van het merk. We willen onze klanten inspireren en hebben er alle vertrouwen in dat het jeanslabel nieuwe fans zal aantrekken.”
Hoofdpunten
Baandancing De Toverfluit moet nu echt sluiten: “We vinden het erg voor de klanten, maar corona heeft te veel kapot gemaakt”
Spannendste titelstrijd in meer dan twintig jaar: nog drie mogelijke landskampioenen voor slotspeeldag
Ex-wielrenster Jolien D’hoore (33) wordt voor het eerst mama: “We zijn in de wolken”
“Ongderd euro! Twieongderd euro!”: Antwerpfans van extreme euforie naar diepe droefenis, maar mét vertrouwen voor volgende week
MEER OVER Lifestyle
Kun je echt ‘manifesteren’ dat je pakweg de Lotto wint en hoe werkt dat dan?
Je dagelijks wegen, is dat wel gezond? Antidieetspecialiste Celien verklaart
Met deze inzichten leer je zo goed mogelijk te leven volgens de fasen van je menstruatiecyclus
BV Hotspot. Vlaams talent gespot in Cannes en Louis Talpe blust brandjes