William Dias Morias en Kenneth Deckers (links) van Yellowwood samen met Jules Van Loven en Thijs Delrue van HFF. — © RR
Herentals Fietst & Feest in nieuw jasje voor editie 2023
Herentals Fietst & Feest (HFF) maakt zich opnieuw op voor het intussen klassieke na-Tourcriterium op donderdag 27 juli en het muzikale volksfeest op 28 juli. In aanloop vernieuwt de organisatie ook de digitale communicatie-aanpak.
Daarvoor gaat HFF een langetermijnsamenwerking aan met het marketingagentschap Yellowwood. Dat jonge Herentalse bureau van Kenneth Deckers en William Dias Morais is gespecialiseerd in websites, sociale media en leadgeneratie. “Vorig jaar hebben we al mooie stappen gezet naar verdere professionalisering van onze organisatie met een nieuw logo en een nieuwe huisstijl”, aldus HFF-directeur Kristof Van Mensel. “Maar om ook op digitaal marketingniveau het onderste uit de kan te halen, zijn we op zoek gegaan naar een lokale partner.” Yellowwood zorgt niet alleen voor een nieuwe website, maar neemt ook de e-mails en sociale media van het zomerevenement onder handen.(ho)
Hoofdpunten
Antwerps restaurant overspoeld door negatieve recensies na ‘Reuzegom-video’ van Acid, advocaat stelt YouTuber in gebreke
CD&V-voorzitter Mahdi neemt het in Tiktok-video op voor Acid, Peter De Roover verbijsterd: “Ik kan dit niet geloven”
PORTRET. Acid, de immens populaire Youtuber die (niet voor het eerst) in opspraak komt
Zo reageert Acid op dreigementen van advocaten Reuzegommers: “Ik ga de freshest suit in de rechtszaal hebben”
MEER OVER Herentals
Felle reacties op verkeersvisie burgemeester Van Olmen, van ‘groot gelijk’ tot ‘politieke marketing’
Kempenaar gooit ieder jaar 18 kilo voedsel weg: veel beter dan Vlaams gemiddelde van 34 kilo, of twee volle winkelkarren
Woodwork Reed Quintet concerteert in kerk
Fietser aangereden door vrachtwagen bij afslaan