William Dias Morias en Kenneth Deckers (links) van Yellowwood samen met Jules Van Loven en Thijs Delrue van HFF.© RR

Herentals Fietst & Feest in nieuw jasje voor editie 2023

Herentals

Herentals Fietst & Feest (HFF) maakt zich opnieuw op voor het intussen klassieke na-Tourcriterium op donderdag 27 juli en het muzikale volksfeest op 28 juli. In aanloop vernieuwt de organisatie ook de digitale communicatie-aanpak.

Daarvoor gaat HFF een langetermijnsamenwerking aan met het marketingagentschap Yellowwood. Dat jonge Herentalse bureau van Kenneth Deckers en William Dias Morais is gespecialiseerd in websites, sociale media en leadgeneratie. “Vorig jaar hebben we al mooie stappen gezet naar verdere professionalisering van onze organisatie met een nieuw logo en een nieuwe huisstijl”, aldus HFF-directeur Kristof Van Mensel. “Maar om ook op digitaal marketingniveau het onderste uit de kan te halen, zijn we op zoek gegaan naar een lokale partner.” Yellowwood zorgt niet alleen voor een nieuwe website, maar neemt ook de e-mails en sociale media van het zomerevenement onder handen.(ho)

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

MEER OVER Herentals