Caro Beckers wil iedereen inspireren om zijn of haar passie te volgen. — © Caro Beckers
Jonge Laakdalse start eigen marketingbureau: “Ik kies eindelijk honderd procent voor mezelf”
Caro Beckers stelt trots haar grafisch ontwerp- en marketingbureau Brand Out voor. De 25-jarige Kempense stuitte jarenlang op onbegrip, maar kiest nu resoluut voor zichzelf. De psychologe van opleiding slaat een nieuwe weg in en hoopt, via haar bureau, jongeren en ondernemers te inspireren om vooral hun passie te volgen.
Caro Beckers geeft haar leven een nieuwe wending. De 25-jarige Laakdalse start haar eigen bedrijf Brand Out, een grafisch ontwerp- en marketingbureau. “Met mijn bureau wil ik andere ondernemers helpen om opgemerkt te worden en tegelijkertijd wil ik een inspiratiebron zijn voor jongeren. Het is nooit te laat om jouw hart te volgen. Na jaren van onbegrip en mijzelf weg te cijferen, kies ik eindelijk honderd procent voor mijzelf.”
Te slim
Ondanks haar jonge leeftijd heeft Caro Beckers al een heel parcours afgelegd. “Al in de middelbare school kreeg ik van leerkrachten te horen dat een creatieve opleiding niets voor mij zou zijn, simpelweg omdat ik te slim was. Naïef als ik was, luisterde ik naar hen en studeerde ik psychologie aan de universiteit. Door mij voltijds in te zetten voor een studie waar ik geen voeling mee had, zat ik in mijn master op de grens van een burn-out. Bovendien overleed mijn moeder. Eens afgestudeerd, besloot ik om voor de eerste keer in 23 jaar voor mezelf te kiezen. Ik volgde een extra opleiding grafisch ontwerp.”
Caro Beckers legde haar diploma psychologie aan de kant en ging aan de slag als sociale mediamarketeer. “Bij dat agentschap voelde ik mij onbegrepen. Als ambitieuze, gemotiveerde en ondernemende vrouw kreeg ik te horen dat ik te jong was voor mijn ambities. Ervaring en leeftijd werden verward met elkaar. Tijdens mijn studies runde ik al een succesvolle webshop, maar het creatieve sprak mij toch meer aan.”
Taboe
Op haar 25ste durft Caro Beckers toch de sprong te wagen. “Doorheen mijn studieloopbaan en werkcarrière telde alleen in de rij lopen en jobzekerheid. Gelukkig zijn en mijn passie volgen waren taboe. Daarom nam ik nu het heft in handen en startte ik een eigen grafisch ontwerp- en marketingbureau Brand Out. Het is nu mijn missie om andere ondernemers te helpen om wel hun passie te volgen en samen het verschil te maken. Bovendien hoop ik leeftijdsgenoten aan te sporen om te doen wat ze graag doen.”
www.brandout.be
Hoofdpunten
Tania Mintjens, grondeigenaar van de Bosuil, spreekt voor het eerst: “Natuurlijk wil ik dat Gheysens zijn stadion kan bouwen, ik ben ook Antwerpfan”
DISCUSSIE. Na ultiem voorstel Tania Mintjes: moet Antwerpbaas Paul Gheysens hierop ingaan?
EXCLUSIEF. Dit is het ultieme voorstel van Tania Mintjens aan Paul Gheysens om uit de impasse van de Bosuilgronden te komen
De Wever diplomatisch over voorstel Mintjens om Bosuildossier op te lossen: “We bemiddelen enkel”