© AFP
Jennifer Lopez (53) wordt ambassadeur van lingeriemerk Intimissimi
Jennifer Lopez wordt op haar 53ste ambassadeur van het lingeriemerk Intimissimi. De zangeres zal wereldwijd te zien zijn in verschillende reclamecampagnes en treedt daarmee in de voetsporen van die andere bekende ambassadrices Irina Shayk en Sarah Jessica Parker.
Op haar 53ste is Jennifer Lopez het gezicht van een wereldwijde campagne van lingeriemerk Intimissimi. De reclamecampagne, die geïnspireerd is op de zomer in het Italiaanse Positano, moet vooral de nieuwe lingeriesetjes promoten in kleuren als cyaanblauw, koraalrood en fuchsiaroze.
“Bij het zoeken van een ambassadrice keken we vooral naar wie zich kon verplaatsen in onze klanten”, zegt CEO van het Italiaanse merk Matteo Veronesi. “En toen keken we meteen naar Jennifer.”
En die liefde is wederzijds, want de zangeres was vorig jaar al te zien in een setje van Intimissimi. Ze omschreef het merk toen als “tijdloos” en “speels”.
Eerder maakten ook al topmodel Irina Shayk en actrice Sarah Jessica Parker reclame voor het merk.
Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Hoofdpunten
Twee verdachten blijven in de cel na verijdelde aanslag in Borgerhout
Beelden opgedoken van incident met 3-jarig kind in show Theo Maassen: “Wat een idee”
Wout van Aert legt uit waarom hij zege in Gent-Wevelgem aan Laporte schonk: “Het was een makkelijke beslissing”
Familie doodongerust nadat Davy (34) uit het niets opgepakt wordt in Mexico: “Waren het zelfs echte politieagenten?”
MEER OVER Lifestyle
BEDPRAAT. “We waren nooit het avontuurlijke type. Tot die ene crisis”
Een Belgische tas uit luxeleder, een knap kinderjasje, en een hippe koeltas: lentekoopjes van team Billie
Weg met sportmerk Adidas, hallo luxemerk Balmain: Beyoncé kondigt indrukwekkende nieuwe samenwerking aan
Een jonge vrouw zoekt een man die voldoet aan een hele lijst van eisen, Rika Ponnet geeft haar advies