© Chanel
Luxeproducten spotten in de ruimte: Chanel komt met eigen game
Luxemerken en de gamewereld, ze zijn al langer met elkaar verworven. En nu springt ook het Franse modehuis Chanel mee op de kar. Met ‘Chanel Moon Walk’ brengt het modehuis zijn eerste mobiele spel uit. En Chanel zou Chanel niet zijn, mocht het geen pure luxe uitstralen.
Het spel speelt zich, zoals wel meer games, volledig af in de ruimte met als centraal element de maan. Wie het speelt, moet zo veel mogelijk meteorieten vernietigen en tegelijk zijn of haar ogen openhouden om Chanel-producten te verzamelen. Die krijg je helaas niet, maar je houdt er wel een mooi puntenaantal aan over.
Voor Chanel is het de ideale manier om nieuwe producten voor te stellen: de items die je tijdens het spel verzameld hebt, kan je nadien nog eens grondig bekijken. Zo tref je er onder meer parfum, make-up en huidverzorgingsproducten aan. Je krijgt ook meteen de prijs te zien van het product.
Het is niet voor het eerst dat een modehuis zijn geluk gaat beproeven in de digitale wereld. Burberry, Louis Vuitton en Gucci gingen hen al voor.
Hoofdpunten
Dan toch feest op het Kiel! Sanusi voltooit in extremis ommekeer van Beerschot tegen Jong Genk na dubbele achterstand
Vrouw die honden wilde redden, na 5 uur vrijgelaten: “Zodra ik uit mijn auto stapte, kwamen agenten naar mij toe”
Zeker zeven doden en meerdere gewonden door Palestijnse schutter in synagoge in Jeruzalem
“Ik kan door de grond zakken van schaamte”: voormalig parketmedewerkster riskeert 40 maanden cel voor lekken van info
MEER OVER Lifestyle
Perfect aperitiefje voor buiten: een kruidige koffie met extra kick voor koude dagen
Rode oortjes en ongeziene orgasmes: vijf x luisterporno die je niet mag missen
Zij waren al goth lang voor de ‘Wednesday’-hype: “Opgroeien was niet altijd gemakkelijk”
Tiktok-wijsheid: je draagt je coltruitje al je hele leven verkeerd