Twee appartementen onbewoonbaar na keukenbrand in Turnhout

In de Wilgenstraat in Turnhout is donderdagavond rond 20.30u brand uitgebroken in een appartement op de eerste verdieping van een klein flatgebouw.

ho

Het vuur ontstond in de keuken, toen de bewoners een pot met olie op het vuur hadden gezet. De olie was oververhit geraakt en in brand gevlogen. Het vuur sloeg vervolgens over de dampkap. Daardoor verspreidde de rook zich ook in het bovenste appartement.

De brandweer liet het pand volledig evacueren, niemand raakte gewond. Het vuur was snel geblust. Door rookschade zijn de twee flats op de eerste en tweede verdieping tijdelijk onbewoonbaar.

©  rr

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners