© Victoriano Moreno

KdG trakteert 600 marketingstudenten op eerste jaarlijkse congres: ROAR!

Antwerpen -

De opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool organiseert vandaag voor alle eerste-, tweede en derdejaars de allereerste editie van ROAR!. Het marketingcongres wordt voortaan jaarlijks georganiseerd en moet studenten stimuleren op zoek te gaan naar marketingkansen.

Verschillende stemmen uit de sector nemen het woord in Zaal Horta op Hopland om de uitdagingen van vandaag, zoals de exploderende energieprijzen en de klimaatcrisis, onder de loep te nemen. Wanneer dergelijke uitdagingen aan de oppervlakte komen, zien marketeers ook mogelijkheden en dat is wat de verschillende sprekers duidelijk willen maken. .

Het congres ROAR geeft het woord aan enkele markante marketingstemmen zoals marketingexpert Steven Van Belleghem, Jan Verlinden (Ritchie) en Kris Michiels (Unilever).

“De voorbije jaren organiseerden we in oktober ‘Marketing Experience Days’, zegt opleidingshoofd Annette Höhner. “Tijdens deze projectweek gaven diverse experts uit alle takken van de marketing masterclasses aan onze studenten. Dit jaar kiezen we voor één centraal, hyperactueel thema. En sprekers met een messcherpe visie hierop. Zo bieden we onze studenten een inspirerende inkijk in de praktijk en zorgen we voor een kruisbestuiving van ideeën tussen professionals van vandaag en morgen.”

 

jas

www.kdg.be

Aangeboden door onze partners

Meest gelezen

Vastgoed

Jobs in de regio