© pexels/cottonbro

Wie een evenement organiseert, loopt best eerst langs het digitale loket

Bornem -

Het gemeentebestuur van Bornem vraagt mensen die een evenement organiseren om dat te melden via het evenementenloket.

“Wie in Bornem een evenement organiseert op het openbaar domein, een straat wil afsluiten of muziek wil spelen luider dan 85 decibel, een buurtfeest organiseert of je vuur gebruikt, moet dat aanvragen”, klinkt het bij het gemeentebestuur.

“Een aanvraag doe je via het gemeentelijke evenementenloket. Hiermee willen wij het organisatoren veel gemakkelijker maken om de activiteit aan te vragen. Als organisator moet je dankzij het evenementenloket maar op één plaats een aanvraag doen voor materiaal, geluid, toelating. Je krijgt ook één gebundeld antwoord. Wie een aanvraag heeft gedaan, kan met het toegewezen nummer materiaal uitlenen via de gemeentelijke website. Een aanvraag voor een evenement moet minstens zes weken voor aanvang van het evenement gebeuren. Alleen zo kunnen alle nodige vergunningen nog tijdig worden bezorgd.”

Voor meer informatie kun je terecht op tel. 890 69 08 of e-mail naar evenementen@bornem.be.  gdb

https://www.bornem.be/product/1857/aanvraag-evenement

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners