© Jelle Jansegers

Schudde me da stoofvlees: dj-duo Discobaar A Moeder brengt eigen T-Shirts op de markt

Antwerpen -

Discobaar A Moeder brengt eigen T-Shirts op de markt in samenwerking met het Antwerpse kledingmerk Kleir. Ze maakten drie verschillende shirts met typische quotes.

Het moest er ooit eens van komen. De legendarische quotes van de Ras en de Schele zijn vereeuwigd. En dat op drie T-shirts. De T-shirts komen er in samenwerking met het Antwerpse merk Kleir dat zich ook wel eens de dialectambassadeur van de stad durft te noemen. Kleir wil het Antwerpse dialect opnieuw op de kaart zetten door middel van kledij met typische Antwerpse uitspraken op.

“Discobaar A Moeder en Antwerpse oneliners gaan hand in hand. Toen we een eerste keer samenzaten, zijn Mathias en ik bijna achterover gevallen van alle quotes die de Ras en de Schele hebben verzameld doorheen de jaren”, zegt Nick Daelemans van Kleir.

Zijn uit de bus gekomen: Lot uwen air in de vestiair, Schudde me da stoofvlees en gewoon (Discobaar) A MOEDER. “Toen de gasten van Kleir ons contacteerden, dachten we direct: ja, dit klopt. Het verhaal zit goed en we zijn enorm content met het resultaat”, zegt Wouter Hoet (de Schele) van Discobaar A Moeder.

De T-shirts zijn te koop via de webshop van Kleir. Niet toevallig zijn ze net klaar voor de avond van Discobaar A Moeder in de Lotto Arena op vrijdag 11 maart. Wie nog geen outfit had, is bij deze geholpen. “Zeker na een lange periode zonder feestjes, is de goesting enorm groot. Voor de feestvierders die het vergeten zouden zijn, heb ik nog twee tips: lot uwen air in de vestiair en komt schudde me da stoofvlees”, aldus Gunter Van Reusel (de Ras) van Discobaar A Moeder. (rvre)

 © Jelle Jansegers.

De T-shirts zijn te koop op de webshop van KLEIR.: www.kleir.be/discobaar-a-moeder 

Aangeboden door onze partners

Meest gelezen

Vastgoed

Jobs in de regio