© Marc Peeters

Batterijoplader veroorzaakt brand

Geel

De brandweer van Geel werd maandag rond 17u naar de Stationsstraat in het centrum van de stad gestuurd.

Vermoedelijk door een kortsluiting aan een batterijoplader was er brand ontstaan op de tweede verdieping van een appartement boven een eethuis. Er was beddengoed in brand gevlogen en dat zorgde vooral voor veel rookontwikkeling. De brandweer had de situatie snel onder controle. De woning moest wel geventileerd worden.

De bewoners bleven ongedeerd, maar konden door de geurhinder niet meteen terugkeren. De Stationsstraat werd tijdens de interventie afgesloten voor alle verkeer.(mph)

MEER OVER

Aangeboden door onze partners
Meer nieuws uit de Kempen

citta Kempen

Mobiliteit in de Kempen

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio