Toerekedoen? 

Toerekedoen? © Ben Photography

Vollepetrol: autodealer en kledinglabel bedenken samen ludieke Antwerpse slogans

Aartselaar, Antwerpen -

Antwerpenaren die rondlopen met ludieke opschriften als Kemdeust en Apsjaar op de borst zijn er al. Daar komen nu slogans als Vollepetrol en Toerekedoen bij. Motor van die opschriften is een samenwerking tussen de bekende autodealer Jorssen en het Antwerpse kledinglabel KLEIR.

Voor het tweede jaar op rij is er geen Autosalon, wel zijn er de klassieke saloncondities en interessante kortingen. Om de ‘actieweek’ een originele twist te geven nam BMW- en Mini-concessiehouder Jorssen kledinglabel KLEIR. onder de arm.

Het kledinglabel is bekend voor zijn ludieke opschriften op sweaters en T-shirts met typisch Antwerpse uitspraken. “Dat leek ons leuk om de klassieke salondagen een toffe, Antwerpse twist te geven”, vertelt Krupa Mehta, marketingmanager van Jorssen.

“Er kwamen snel heel wat ludieke quotes naar boven”, vult Matthias Vertessen, zaakvoerder van KLEIR. aan. “Van Vollepetrol tot Tleveisonderappe en Toerekedoen. Samen met Jorssen hebben we een heel toffe collectie samengesteld die een mooie aanvulling vormt op ons assortiment. We zijn bijzonder fier dat we deze samenwerking mochten aangaan.”

Niet alleen de auto’s zijn met de slogans uitgerust, tijdens de salondagen lopen ook de medewerkers bij Jorssen in de sweaters rond. “Deze keer staan dus niet alleen de auto’s in de kijker, maar ook de verkopers. Zij verdienen het ook eens in de schijnwerpers te staan. We zijn Kleir.veurtjorssensalon”, zegt de Krupa Mehta met een knipoog. (bar)

CITTA

Aangeboden door onze partners

Vastgoed

Jobs in de regio