©  DBA

Pommelien Thijs even te zien op billboard op Times Square in New York

Pommelien Thijs (20) kan weer iets van haar bucket list schrappen. De jonge #LikeMe-actrice en zangeres was even te zien op een billboard aan Times Square in New York. Het beeld maakt deel uit van een campagne van Spotify om vrouwelijke artiesten in de kijker te zetten.

(eadp)

“Dit is zo cool! Ik kwam heel gisteren op Times Square… wat??dankuwel.” Met die woorden deelde Thijs het beeld met de wereld op sociale media. Met de campagne Equal wil Spotify zijn steentje helpen bijdragen bij gelijkheid van artiesten. Vrouwelijke artiesten blijken volgens onderzoek immers nog altijd minder goed vertegenwoordigd te zijn.

LEES OOK. Succesreeks ‘#LikeMe’ exporteert Vlaamse klassiekers naar meer dan 10 landen: “Stiekem eigen opnames ingestuurd, mét succes”

Thijs is overigens niet de eerste Belgische die een plaatsje kreeg op het bord. Eerder waren ook al Charles en de Antwerpse zangeres Miss Angel er te zien. (eadp)

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio