© Google Street View

Keukenbrand in appartement: bewoner ademt te veel rook in

Antwerpen -

Brandweer Zone Antwerpen rukte vrijdag uit naar de De Marbaixstraat. Daar was brand uitgebroken in de keuken van een appartement. De 58-jarige bewoner had te veel rook ingeademd en kreeg ter plekke medische zorgen.

De politie kon de bewoner en de bewoner van een andere flat in veiligheid brengen. “De brandweer deed het nodige en kon ook de hond van de bewoner zonder verwondingen uit de woning halen. De man van 58 jaar had rook ingeademd. Voor hem kwamen de medische diensten ter plaatse”, zegt de politie.

Het appartement blijft bewoonbaar mits goede verluchting. In de keuken is er wel rook- brand- en waterschade. De brand is wellicht accidenteel ontstaan tijdens het koken met een frituurpan.

 jtp

CITTA

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio