Astrid Coppens brengt kinderpyjama’s op de markt met Woody

Astrid Coppens en haar man Bram lanceren samen met het Belgische pyjamamerk Woody een gloednieuwe kledinglijn: Billie-Ray x Woody, niet toevallig geïnspireerd op de naam van hun dochtertje. De collectie wordt op 14 april voorgesteld aan het grote publiek.

Lien LammensBron: Eigen berichtgeving

De collectie, een samenwerking met het Belgische Woody, zal bestaan uit bodies, rompers, coole T-shirts, hoodies, sweaters, joggings, shortjes, onesies, mutsjes en slabbetjes voor baby’s en kinderen tot twee jaar. Woody koos zoals altijd voor kwaliteitsvolle materialen zoals velours, katoen, lycra, single jersey en joggingstof, voor baby’s en peuters tot twee jaar. De lijn wordt gekenmerkt door de Californische roots van Astrid en de Malibu-surfvibes van Bram.

Het is de eerste keer dat het koppel samen met Woody een collectie zal uitbrengen, die de toepasselijke naam ‘Billie-Ray’ kreeg, meteen ook de dochter (1,5 jaar) van Astrid en Bram. “De jongste ontwerpster ooit”, zegt Astrid fier over Billie-Ray.

Ook de samenwerking tussen Woody en het koppel verliep naar eigen zeggen vlot. “We voelden elkaar meteen aan waardoor het designproces heel erg vlot is verlopen, en dit in volle coronacrisis. De zoektocht naar de juiste materialen en kleuren was heel fijn om te doen. Stapje per stapje kom je dichter bij het eindresultaat. Het was een kippenvelmomentje toen we voor het eerst de samples in onze handen hadden.”

De collectie Billie-Ray x Woody is vanaf woensdag 14 april te koop in de winkels en online op www.woodyworld.com.

 

 ©  Woody

 

 ©  Woody

MEER OVER Lifestyle