De tienerzoon kon zich via een raam tijdig in veiligheid brengen.  ©  bdd

Het gezin kan voorlopig bij familie terecht. ©  bdd

1 / 2

Brand maakt woning onbewoonbaar

Retie

In het linkse gedeelte van een tweewoonst in Hulse Akkers is maandagvoormiddag brand uitgebroken. Vermoedelijk heeft een kortsluiting het vuur veroorzaakt. Er was een hevige rookontwikkeling. Door de aanzienlijke schade is het pand onbewoonbaar.

De tienerzoon van het gezin was thuis toen de brand uitbrak. Hij kon zich via een raam tijdig in veiligheid brengen, want de trap stond in lichterlaaie. De jongeman is voor verzorging naar het ziekenhuis gebracht, maar heeft geen zware verwondingen. Het gezin kan voorlopig bij familie terecht. De rechtse woning liep rookschade op.  (ram, bdd)

Meer nieuws uit de Kempen

DOEN! in de Kempen

Mobiliteit in de Kempen

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio