Woning onbewoonbaar verklaard na brand in living

Print
Mortsel -

In de Bremveldlaan in Mortsel brak maandagmiddag brand uit in een woning. De brandweer was snel ter plaatse en kon het vuur in de living blussen. Er vielen gelukkig geen gewonden, maar het huis werd wel onbewoonbaar verklaard.

Toen de brandweer van Zone Rand, post Edegem, ter plaatse kwam, zat het vuur al in de gordijnen. Door de snelle tussenkomst van de brandweer kon de brand geblust worden. “De woning werd wel onbewoonbaar verklaard omdat er sprake is van heel veel rookschade in de woonkamer”, aldus Jessy Spoelders van politiezone Minos.

“Voor de drie inwonenden wordt gekeken of ze terecht kunnen bij familie of vrienden. Zo niet wordt er voor hen crisisopvang voorzien”, klinkt het.

Hoe de accidentele brand is kunnen ontstaan, is nog niet helemaal duidelijk. Mogelijk lag een kortsluiting van het televisietoestel aan de oorzaak van de brand.

Woning onbewoonbaar verklaard na brand in living
Foto: BFM
Woning onbewoonbaar verklaard na brand in living
Foto: BFM
Woning onbewoonbaar verklaard na brand in living
Foto: BFM
Woning onbewoonbaar verklaard na brand in living
Foto: BFM
Meer nieuws uit stad en rand

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio