Bewoner appartement vergeet eten in oven en valt in slaap: felle rookontwikkeling

Foto: mph

Bewoner appartement vergeet eten in oven en valt in slaap: felle rookontwikkeling

Print
Herentals -

De brandweer van Herentals werd zaterdag rond 0.50u opgeroepen voor een brand in een appartement langs de Herenthoutsesteenweg in het centrum van Herentals.

Buren hadden opgemerkt dat er iets niet pluis was in een keuken op de eerste verdieping van het gebouw. De brandweer geraakte het pand binnen via het raam. Volgens de eerste vaststellingen had de bewoner van het appartement voedsel in de oven gestopt en was hij vervolgens in slaap gevallen. Na een tijdje was de oven fel beginnen te roken. De geur was ook buiten waarneembaar. De bewoner had al die tijd niets in de gaten maar bleef ongedeerd. De brandweer heeft het appartement verlucht.

Bewoner appartement vergeet eten in oven en valt in slaap: felle rookontwikkeling
Foto: mph
Meer nieuws uit de Kempen

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio