Zo bereik je onze abonnementendienst

Foto: Getty Images/Cultura RF

Zo bereik je onze abonnementendienst

Mediahuis, het bedrijf achter uw krant, is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Om als groep efficiënter en klantgerichter te kunnen werken werd er omgeschakeld naar een nieuw softwarepakket voor het beheer van de abonnementen voor alle titels binnen Mediahuis.

Dankzij deze overstap winnen we tijd, die we gebruiken om onze klanten nog beter van dienst te zijn:

• We hebben een nieuwe, klantvriendelijke service-omgeving gelanceerd waar je gemakkelijk zelf online je abonnement kunt beheren. Wil je snel een bezorgingsklacht doorgeven, een adreswijziging invoeren of een vakantieonderbreking aanvragen, surf dan naar www.gva.be/service.

• We hebben onze bereikbaarheid uitgebreid. Telefonisch zijn we elke dag bereikbaar op 03/303.30.37. Op weekdagen van 8u tot 17u en zaterdag van 9u tot 13u.

• Je kan je vraag ook via chat stellen aan een medewerker op de servicepagina. Op weekdagen van 8u tot 20u en zaterdag van 9u tot 13u.


Sinds vorige week werd dit nieuwe systeem in gebruik genomen. Zoals verwacht zorgt deze opstartfase tijdelijk voor langere wachttijden, zowel in telefonie als in de behandeling van vragen via e-mail. Uiteraard willen wij u zo snel mogelijk helpen. Daarom geven we enkele tips om wachttijden te vermijden:

• Als je telefonisch een vraag wilt stellen, adviseren we graag om in de namiddag contact met ons op te nemen tussen 14u en 17u op 03/303.30.37. Dan zijn de wachttijden het kortst.

• Je kunt ook gebruikmaken van de chatfunctie op de servicepagina om een met medewerker contact op te nemen.

.

Nu in het nieuws