Appartement onbewoonbaar na brand, bewoonster naar ziekenhuis

Foto: rr

Appartement onbewoonbaar na brand, bewoonster naar ziekenhuis

Print
Antwerpen -

In de Volkstraat op het Zuid in Antwerpen is woensdagavond brand uitgebroken. Een bewoonster werd met rookintoxicatie naar het ziekenhuis gebracht.

De hulpdiensten werden woensdagavond rond 18.30 uur naar een appartement op de hoek van de Volkstraat en de Scheldestraat op het Zuid gestuurd. Daar was brand uitgebroken in een appartement. “Het vuur ontstond vermoedelijk in de keuken”, zegt brandweerwoordvoerster Jasmien O. De brand, die gepaard ging met veel rook, was snel onder controle. “Een bewoonster werd met rookintoxicatie naar het ziekenhuis gebracht”, zegt O.

Het appartement waar het vuur ontstond, is onbewoonbaar verklaard.

.

Meer nieuws uit stad en rand

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio