Flixbus-chauffeur misnoegd over gedrag passagiers: “Ze denken dat ze bij een touroperator boeken”

Foto: Kioni Papadopoulos

Flixbus-chauffeur misnoegd over gedrag passagiers: “Ze denken dat ze bij een touroperator boeken”

Antwerpen -

Fietsen vastmaken aan de bus, vervoersbewijzen nakijken, discussiëren over een teveel aan bagage, intussen een oog op de bagageruimte houden om te checken of er geen transmigranten meereizen én na tien minuten opnieuw vertrekken. Een Flixbuschauffeur moet veel meer zijn dan een chauffeur. Dat zegt Mike. Volgens hem begrijpen passagiers van de lagekostenmaatschappij te weinig dat Flixbus geen touroperator, maar een lijndienst is.

Nadat Ann Teurlings (57) en haar dochter Ili (13) een paar minuten te laat terugkwamen van de plaspauze op een snelwegparking, merkten ze dat hun Flixbus al vertrokken was zonder hen. Vier weken later ...

.

Meest gelezen GVA+

Sport

DOEN!