Als abonnee kan je dit plusartikel lezen

Abonnee worden? Kies je leesformule >

Oververhitte ventilator veroorzaakt felle brand: “Woning volledig verwoest”

De schade aan de woning is enorm. “Een totale verwoesting.” Foto: bfm

Oververhitte ventilator veroorzaakt felle brand: “Woning volledig verwoest”

Schoten -

Een verwoestende brand heeft dinsdagavond gewoed in een woning in de Botermelkdijk in Schoten. “Vaders levenswerk is in vlammen opgegaan”, zegt de zoon van de bewoners.

De brand ontstond dinsdagavond aan de motor van een ventilator die op de eerste verdieping aan het draaien was om de slaapkamers wat te verkoelen. “De motor raakte oververhit en is in brand gevlogen” ...

Meest gelezen GVA+

Sportartikels voor abonnees