Als abonnee kan je dit plusartikel lezen

Abonnee worden? Kies je leesformule >

Bekende bakkerij Goossens gaat niet écht dicht: “Shockeffect om mensen aan het denken te zetten”

Laura en Patrick Goossens onthullen de nieuwe slogan aan de bakkerij. Foto: Dirk Kerstens

Bekende bakkerij Goossens gaat niet écht dicht: “Shockeffect om mensen aan het denken te zetten”

Antwerpen -

Een korte maar opvallende boodschap in de etalage van bakkerij Goossens trok woensdagochtend alle aandacht. “Wij stoppen. Bedankt voor alle jaren”, zo stond er te lezen. De bekende bakkerij gaat gelukkig niet echt dicht. De boodschap maakt deel uit van een campagne van Unizo, dat de consument wil aanzetten lokaal te kopen, ook online.

“Wij stoppen. Bedankt voor alle jaren.” Zelfs de zaakvoerders van bakkerij Goossens kregen de krop in de keel toen ze woensdagmorgen de stickers op de ruit hingen. De bekende bakkerij in de Korte Gasthuisstraat ...

Meest gelezen GVA+

Sportartikels voor abonnees