Als abonnee kan je dit plusartikel lezen

Abonnee worden? Kies je leesformule >

Italiaans restaurant loopt veel schade op bij brand: “Het was net of er een haag met vuur gespannen was”

Foto: Bart Van den Langenbergh

Italiaans restaurant loopt veel schade op bij brand: “Het was net of er een haag met vuur gespannen was”

/ Geel -

Het centrum van Geel is woensdagnacht opgeschrikt door een zware brand aan het Italiaans restaurant Da Corrado. De keuken van de zaak is helemaal uitgebrand en ook het restaurant zelf liep rookschade op. Twee woningen op de bovenverdieping zijn onbruikbaar.

Het Italiaans restaurant Da Corrado op de hoek van de Stationsstraat en de Lebonstraat in Geel blijft voorlopig gesloten. Een brand heeft de zaak in de nacht van woensdag op donderdag zwaar beschadigd ...

Meest gelezen GVA+

Sportartikels voor abonnees