Brand bij Italiaans restaurant in Geel

Foto: bvdl

Brand bij Italiaans restaurant in Geel

Print
Geel -

Bij het Italiaans restaurant Da Corrado in Geel heeft in de nacht van woensdag op donderdag een brand gewoed. Er vielen geen gewonden.

Het vuur brak uit in een koertje aan de achterkant van de zaak op de hoek van de Lebonstraat en Stationstraat . De vlammen verspreidden zich naar de keuken van het restaurant dat woensdag de hele dag gesloten was.

De zaakvoerder, zijn vrouw en hun dochter die boven het restaurant wonen, konden zich op tijd in veiligheid brengen net als een alleenstaande bewoonster van een studio ernaast.

De twee woningen liepen rookschade op en zijn tijdelijk niet bewoonbaar. Het gezin van het restaurant kan tijdelijk terecht bij familie in Mol. De keuken van de zaak is uitgebrand en de rest van het restaurant liep rookschade op.

De zaak blijft ook voorlopig gesloten. Een branddeskundige van het parket komt donderdag ter plaatse om de juiste oorzaak te achterhalen.

Brand bij Italiaans restaurant in Geel
Foto: bvdl
Brand bij Italiaans restaurant in Geel
Foto: bvdl
Brand bij Italiaans restaurant in Geel
Foto: bvdl
Brand bij Italiaans restaurant in Geel
Foto: bvdl
Meer nieuws uit de Kempen

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio