Als abonnee kan je dit plusartikel lezen

Abonnee worden? Kies je leesformule >

Opladen van gsm op bed veroorzaakt brand: schade in woning is aanzienlijk

De brandweer was het vuur snel meester, maar er is veel rookschade. Foto: Theo Derkinderen

Opladen van gsm op bed veroorzaakt brand: schade in woning is aanzienlijk

Duffel -

Op de Mechelsebaan in Duffel heeft het zaterdagavond gebrand in de slaapkamer van een woning. Het vuur ontstond tijdens het opladen van een gsm. Eén bewoner ademde veel rook in en werd preventief naar het ziekenhuis overgebracht.

De bewoners waren thuis toen de brand op de eerste verdieping uitbrak. Ze ondernamen nog een bluspoging, maar moesten zelf wijken voor de verstikkende rook die in huis hing. De brandweer drong de woning ...

Meest gelezen GVA+

Sportartikels voor abonnees