Schade aan elektriciteitsleidingen na kelderbrand

Print
Borsbeek -

Het heeft dinsdagavond gebrand in de kelder van een woning in de Jan Bosstraat in Borsbeek. Een hoeveelheid isolatiemateriaal, dat vlakbij de verwarmingsinstallatie lag, had vuur gevat. Wellicht heeft de warmte van de installatie de brand veroorzaakt.

De brand ging met veel rook gepaard. Brandweerlui drongen de kelder met ademluchtbescherming binnen en kregen het vuur snel onder controle.

De kelder moest wel grondig worden verlucht. Heel snel bleek dat er ook schade was aan de elektriciteitsleidingen.

Niemand raakte bij de brand gewond. Het was dinsdagavond nog niet duidelijk of de bewoners deze nacht in hun huis konden blijven.

MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio