Als abonnee kan je dit plusartikel lezen

Abonnee worden? Kies je leesformule >

Twee bewoners in levensgevaar na zware brand in appartement, buur niet verbaasd: “Elektriciteit was niet in orde”

Foto: BFM

Twee bewoners in levensgevaar na zware brand in appartement, buur niet verbaasd: “Elektriciteit was niet in orde”

Antwerpen 2060 -

In de Sint-Elisabethstraat in Antwerpen, niet ver van het De Coninckplein, is zaterdagochtend rond 6.35 uur brand ontstaan in een appartement. Twee bewoners, een 61-jarige man en een 68-jarige vrouw, werden in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis. Over die oorzaak is nog geen uitsluitsel, volgens onze informatie wezen de eerste vaststellingen in de richting van de televisie in de living. De hond van het koppel overleed in de brand.

Toen de brandweer ter plaatse kwam, was er al een dikke rook zichtbaar. Een 61-jarige man stond op het balkon, volgens getuigen waren de vlammen achter hem duidelijk te zien. De 68-jarige vrouw lag in ...

Meest gelezen GVA+

Sportartikels voor abonnees