© Google Street View

Drie personen onwel door CO-intoxicatie in Hoboken

Zaterdagmiddag werden de hulpdiensten naar een woning aan de Jules Destréestraat in Hoboken gestuurd. Drie mensen werden er onwel ten gevolge van een CO-intoxicatie.

dvd

De brandweer kon wel degelijk te hoge CO-waarden meten en verluchtte het pand. Drie aanwezigen (70, 71 en 38) werden naar het ziekenhuis gebracht voor verzorging.

Geen van hen waren er erg aan toe en mochten later in de dag het ziekenhuis opnieuw verlaten. De oorzaak van de CO-vergiftiging was wellicht te vinden in een slecht werkende boiler.

DOEN! in Antwerpen

Meer nieuws uit stad en rand

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio