Carrefour lanceert naaktkalender voor het goede doel

Foto: Carrefour

Fit & Gezond

Carrefour lanceert naaktkalender voor het goede doel

Print

Warenhuisketen Carrefour brengt een kalender uit voor 2019 waarop twaalf mannelijke medewerkers poedelnaakt poseren. De opbrengst gaat integraal naar borstkankerorganisatie Pink Ribbon, die al vier jaar samen nauw samenwerkt met de supermarkten.

Op de kalender staan twaalf mannen, in beeld gebracht door de Belgische fotografe Lieve Blancquaert. De heren raapten niet enkel hun moed samen om uit de kleren te gaan, maar ook om hun ervaringen met (borst)kanker te delen in de hoop dat hun verhalen steun zullen bieden aan anderen.

Daarom kreeg de kalender de toepasselijke naam ‘Heroes’ mee, een knipoog naar het Pink Ribbon-lintje van Raf Simons en naar iedereen die (on)rechtstreeks te maken krijgt met de ziekte. “Het gedurfde initiatief van deze helden om zich bloot te geven voor de strijd tegen borstkanker is het bewijs van de diepe en pure betrokkenheid die bij de medewerkers leeft”, Bettina Geysen van Pink Ribbon.

De naaktkalender kost 9,99 euro. De opbrengst gaat integraal naar de borstkankerorganisatie.

Carrefour lanceert naaktkalender voor het goede doel
NIET TE MISSEN