Gezinswoning in Boechout onbewoonbaar na brand

Print
Boechout -

Een gezinswoning in de Lange Kroonstraat in Boechout heeft vrijdag grote schade opgelopen door een brand. De burgemeester zorgde voor opvang voor het getroffen gezin.

Het vuur ontstond vrijdagvoormiddag tijdens het drogen van kleren. De bewoners konden zich tijdig uit de voeten maken en er raakte niemand gewond, maar de schade aan de woning is groot. “Het huis is niet meer bewoonbaar”, zegt commissaris Sven Verbaenen van de politiezone Minos. “De burgemeester zorgde voor opvang.”

Tijdens de blus- en verluchtingswerken was de Lange Kroonstraat afgesloten. Dat zorgde voor verkeershinder in het centrum.

MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio