Tommorrowland

Tomorrowland heeft ambitie om lifestylemerk te worden

Foto: TML by Tomorrowland

Mode

Tomorrowland heeft ambitie om lifestylemerk te worden

Print
Tomorrowland heeft aangekondigd dat het met TML by Tomorrowland een stapje verder wil gaan. Nu focust het vooral nog op merchandising, maar ze willen er een echt lifestylemerk van maken.

Tomorrowland wil meer zijn dan enkel een dancefestival. Het draait al jaren rond beleving, met culinaire hoogstandjes, indrukwekkende podia en heel wat merchandising. Die T-shirts, petjes, zonnebrillen, jurkjes, truien en armbandjes worden uitgebracht onder de naam TML by Tomorrowland. Maar ze willen nog een stapje verder gaan, want het merk moet uitgroeien tot een echt modelabel. 

"We merken dat de TML-collectie niet alleen op het festival goed verkoopt, maar ook in de winkels en online. Tomorrowland is meer dan een festival, en met de collectie verrassen we een heel jaar", zegt woordvoerster Debby Wilmsen. Om Tomorrowland verder te laten leven in de harten, wil het ook samenwerken met Belgische ontwerpers en merken. "De bestsellers zijn trouwens de petjes en de vlaggen. Trouwens: alles wordt in huis ontworpen", zegt Wilmsen nog.