Dit artikel is exclusief voor jou.

Dit exclusieve artikel lezen? Doe het gratis >

Het aapje dat een icoon werd: Antwerps modebedrijf Kipling viert dertigste verjaardag

Marketingmanager Jürgen Derycke pronkt met een Kiplingtas én Jess Donckers aan zijn arm. Foto: rr, Joris Herregods

Het aapje dat een icoon werd: Antwerps modebedrijf Kipling viert dertigste verjaardag

Schelle -

Kipling is 30 jaar, of ongeveer toch, en ambitieuzer dan ooit. Over heel de wereld wordt er elke twee seconden ergens een tas verkocht van het Antwerpse merk. Van New York tot Hongkong is het aapje bekend. Sinds begin dit jaar is een nieuw management aangetreden. Dat werd allemaal gevierd in Schelle donderdagavond.

Dat gebeurde met een show met dans, glitter en de nieuwste collectie tassen, voor een publiek van 170 journalisten uit zes Europese landen, bloggers, influencers en een rist BV’s, onder wie model ...

Meest gelezen GVA+

Sportartikels voor abonnees