Brand breekt uit in keuken van flat

Print
Boom -

In een appartement in de Antwerpsestraat in Boom is donderdagavond brand uitgebroken in een keuken. In de flat waren op dat ogenblik een vrouw en haar twee kindjes aanwezig. De moeder had haar keuken even verlaten en toen ze terugkwam was het vuur uitgebroken. De vrouw en kinderen konden zich op tijd in veiligheid brengen.

“De rest van het appartementsgebouw is preventief ontruimd maar iedereen kon snel terug naar binnen “, zegt Veronique Wegge van politiezone Rupel. “De brand was snel onder controle maar in de keuken is er wel wat schade.”

De bewoners van de geteisterde flat moeten de nacht elders doorbrengen maar kunnen eerstdaags wellicht terugkeren naar hun appartement. De oorzaak van de brand is voorlopig onduidelijk. Niemand raakte gewond.

MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio