Zware brand in woning aan Stadspark: oorzaak was gordijn dat in brand vloog

Foto: Jan Van der Perre

Zware brand in woning aan Stadspark: oorzaak was gordijn dat in brand vloog

Print
Antwerpen 2018 / Antwerpen -

De brand die zondag een huis in de Van Breestraat onbewoonbaar maakte, was ontstaan door een gordijn dat accidenteel in brand vloog.

In het huis was zondagnamiddag een zware brand uitgebroken. De schade in het huis was groot: de ruimtes op de eerste verdieping aan de straatkant waren volledig uitgebrand. De oorzaak van de brand was een gordijn dat accidenteel vuur had gevat.

Een vrouw (51), haar twee dochters (20 en 18) en de vriend van de 18-jarige dochter konden het huis via de voordeur verlaten. Twee bewoners probeerden tevergeefs om de kat des huizes te redden. Ze moesten via het dak naar het aanpalende pand vluchten omdat de situatie te gevaarlijk werd. Daarbij liepen ze lichte verwondingen op.

MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio