In deze lingeriecampagne is geen beha te zien (en dat is exact de bedoeling)
Het Italiaanse lingeriemerk Intimissimi heeft zopas zijn nieuwste campagne gelanceerd. Die kreeg de naam ‘Empowered Women’ mee en toont geen beha of onderbroek, wel twee beroemde vrouwen in zijden ensembles. Met dit statement wil het merk benadrukken dat innerlijke kracht en persoonlijkheid de schoonheid van de vrouw meer bepaalt dan hun uiterlijk.
In de campagnes voor televisie en internet staan twee beroemde vrouwen centraal: het Braziliaanse topmodel, zakenvrouw en moeder Gisèle Bündchen en de Italiaanse modeblogster Chiara Ferragni. Deze dames hebben volgens het merk één ding gemeen, namelijk het feit dat ze hun stempel hebben gedrukt op de modewereld door hun sterke persoonlijkheid, unieke stijl en creatieve ideeën.
© Intimissimi
Intimissimi wil met deze nieuwe reclame ingaan tegen het objectiveren van vrouwen en bewijzen dat de uiterlijke schoonheid van dames slechts het resultaat zijn van hun innerlijke kracht en persoonlijkheid. Deze eigenschappen zijn net zoals lingerie duidelijk aanwezig, maar niet zichtbaar.
© Intimissimi
De onzichtbare beha’s in deze campagne zijn nieuwkomers in de collectie van het label. Het gaat om de kanten Eleonora-modellen, beschikbaar in verschillende kleuren en met verschillende accenten zoals lintjes en geborduurde bloemen op de bandjes.
© Intimissimi
Hoofdpunten
Steekpartij, bomaanslagen en schietpartij: week vol drugsgeweld in Borgerhout, en steeds duikt de naam van dezelfde familie op
Er zijn meer studenten, en ze blijven langer op kot: waarom de krapte aan kamers in Antwerpen nog niet voorbij is
Beelden opgedoken van incident met 3-jarig kind in show Theo Maassen: “Wat een idee”
Familie doodongerust nadat Davy (34) uit het niets opgepakt wordt in Mexico: “Waren het zelfs echte politieagenten?”
MEER OVER Mode & Beauty
BEDPRAAT. “We waren nooit het avontuurlijke type. Tot die ene crisis”
Een Belgische tas uit luxeleder, een knap kinderjasje, en een hippe koeltas: lentekoopjes van team Billie
Weg met sportmerk Adidas, hallo luxemerk Balmain: Beyoncé kondigt indrukwekkende nieuwe samenwerking aan
Een jonge vrouw zoekt een man die voldoet aan een hele lijst van eisen, Rika Ponnet geeft haar advies