Vier mensen naar ziekenhuis door CO-intoxicatie in hartje Antwerpen

Foto: BFM

Vier mensen naar ziekenhuis door CO-intoxicatie in hartje Antwerpen

Print

In een appartementsgebouw in de Minderbroedersrui, hartje Antwerpen, werd de brandweer deze avond opgeroepen voor een CO-intoxicatie.

“Vier mensen waren onwel geworden. Onze ploegen voerden positieve CO-metingen uit in het gebouw”, zegt Kristof Geens van Brandweer Antwerpen.

De vier bewoners werden overgebracht naar het UZ Antwerpen. “De oorzaak van de CO-intoxicatie was een slecht werkende boiler in het gebouw. We hebben de ruimte verlucht en ze is nu terug bewoonbaar. Deze situatie is redelijk atypisch, omdat het een erg winderige dag was, en we meer gevallen van CO-intoxicaties zien bij windstille dagen.”

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio